Route 66 - Reisverslag uit Normal, Verenigde Staten van Freerk Hamster - WaarBenJij.nu Route 66 - Reisverslag uit Normal, Verenigde Staten van Freerk Hamster - WaarBenJij.nu

Route 66

Blijf op de hoogte en volg Freerk

23 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Normal

Vandaag gaat het beginnen. Gisteren zonder vertraging met de trein naar Schiphol en daar kennis gemaakt met 6 mede bikers.
De vlucht met United Airlines ging erg vlot en we waren een half uur eerder op O" Hara AirPort. De douane afhandeling duurde slechts een kwartier. In het Motel met de rest van de motorrijders kennis gemaakt, gezamenlijk gegeten, en toen eindelijk plat na 22 uur in touw te zijn geweest.
We rijden eerst naar het centrum van Chicago en beginnen op de plek waar Route 66 ook ooit begon. Van daar de eerste rit naar het zuid-westen. Een tocht van 250 km naar Normal/Bloomington. Ik rij op een Harley Davidson Heritage.
Lijkt erg op mijn Suzuki-Intruder Volusia. Ben benieuwd hoe het bevalt.

• 23 Augustus 2014 - 13:36

Marianne&Rob Kleinjan:

Op een Harley Davidson Heritage.... leuk hoor. Heeft mijn vader ook op gereden. Stoere motor. Goede 1e motordag. Tot je volgende verslag.... we kunnen nu meegenieten en je goed volgen .... Veel plezier.

• 24 Augustus 2014 - 17:00

Margreet:

Begin klinkt goed,hpop het vervolg ook!veel succes en hoop gauw dw rest te lezen

• 25 Augustus 2014 - 20:16

Henk Hamster:

Beste Broeder.

Klinkt allemaal goed, lijkt mij inderdaad behoorlijk zweten in je leren pak bij 35°.
    Wij zweten ook bij 32°, maar dan in zwempak, en dan duiken we in de pool.
    Al 4 dagen fijn gefietst, geweldige fietsen.
    Geniet verder van je reis.

Groeten,
    Lieve en Henk.