The Southern Ride - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Freerk Hamster - WaarBenJij.nu The Southern Ride - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Freerk Hamster - WaarBenJij.nu

The Southern Ride

Door: Freerk

Blijf op de hoogte en volg Freerk

24 Maart 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Morgen vlieg ik naar Atlanta voor mijn tweede motortrip door Amerika. In tegenstelling tot Route 66 die 3 weken duurde en waarbij een afstand van 5300 km is afgelegd, duurt deze reis "The Southern Ride " 14 dagen en bedraagt de afstand ca. 3000 km. Het is een georganiseerde reis die ik heb geboekt bij U.S. Bikers, een gespecialiseerd bedrijf in motorreizen door Amerika en Canada. Gezien de prima begeleiding bij Route 66 heb ik opnieuw voor U.S. Bikers gekozen.
De motor wordt weer een Harley Davidson, een Street Glide, weliswaar zonder het zadelholster met revolver en munitie zoals op de foto.

• 24 Maart 2016 - 19:55

Rob&Marianne:

Veilige vlucht en fijne reis ......

• 25 Maart 2016 - 00:05

Henk En Marianne:

Hoi lieve Freerk,
    Bedankt en we gaan je volgen. Een heel fijne, veilige reis toegewenst en tot snel weer.
    Lieve Groetjes, Henk en Marianne